Alapanyagok 1 – Lisztek

A fehér liszt helyett igen bőséges kínálatból válogathatunk, léteznek könnyen és kevésbé könnyen kezelhető lisztek. Fehér liszt helyett én a következő alternatívákat használtam / használom:

  • bio teljes kiőrlésű tönkölybúzaliszt (biobolt, Spar, DM)
  • sós sütikbe, szódás kenyérbe teljes kiőrlésű rozsliszt (biobolt, Spar, DM, de akár a Coop-ban is elérhető)
  • süteményekhez kiváló a zabpehelyliszt (ez bioboltban drágább, de a zabpehely otthon is ledarálható)
  • ch-szegény sütikbe megfelelő a kókuszliszt (biobolt, előbbieknél drágább)
  • emellett kíváncsiságképpen az internetről rendeltem lenmaglisztet, mogyorólisztet és tökmaglisztet, ezeket főleg keverve használom

Kipróbáltam 1-2 féle ch csökkentett lisztet is, de tapasztalatom szerint ch-csökkentett termékek nélkül is lehet eredményesen fogyni, valamint súlyt tartani, és (szerintem) a fenti lisztek egészségesebbek is.

A következő bejegyzésben az általam használt cukorhelyettesítőkről fogok írni.

Szólj hozzá

A weboldal ún. cookie-kat vagy sütiket használ. (Több információ)

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezár